Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου 2010

Να κληθεί ο κ.Παπακωσταντίνου στην εξεταστική ΤΩΡΑ !!!!


Η Siemens και τα …παρελκόμενα της
Συμμετείχε στο ΔΣ του ΟΤΕ το 2002, όταν η μίζα χόρευε στα ενδότερα του οργανισμού σε ρυθμούς βραζιλιάνικου καρναβαλιού και οι «βαλίτσες» με το μαύρο χρήμα ταξίδευαν με ταχύτητες και ελιγμούς μαχητικού αεροσκάφους. ...

Αγωνία ,μου λένε, ότι επικρατεί στο Μέγαρο Μαξίμου σχετικά με τις αποκαλύψεις που έχουν ξεκινήσει για το θέμα της Siemens. Κάποιοι ανησυχούν ότι την επόμενη φορά η διάψευση θα είναι πιο δύσκολη και δεν θα περάσει στο ….. «ντούκου» το λάθος τους ..................

Το δημοσίευμα είναι αποκαλυπτικό .... http://www.politis-gr.com/?p=658

Υπαναχώρηση κυβέρνησης για τους μετανάστες

Υπαναχώρηση κυβέρνησης για τους μετανάστες
Σε υπαναχώρηση από τις αρχικές της εξαγγελίες για το θέμα της απόδοσης ιθαγένειας στα παιδιά των μεταναστών προχωρά η κυβέρνηση και το Υπουργείο Εσωτερικών, όπως προκύπτει από το τελικό σχέδιο νόμου που κατατέθηκε προς επεξεργασία στη Βουλή...
Μετά τη δημόσια διαβούλευση θεσπίζεται ως υποχρεωτική η νόμιμη πενταετής παραμονή όχι μόνο του ενός αλλά και των δύο γονέων στην Ελλάδα για να μπορεί ένα παιδί που γεννιέται στη χώρα μας να αποκτήσει την ελληνική ιθαγένεια. Το σημείο αυτό κρίνεται ως εξαιρετικά ουσιώδες καθώς περιορίζει δραματικά τον αριθμό των παιδιών της δεύτερης γενιάς μεταναστών που θα έχουν τελικά το δικαίωμα να αποκτήσουν την ελληνική ιθαγένεια.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μεταναστευτικών φορέων και κινήσεων η αρχική πρόταση του υπουργείου έδινε δικαιώματα μόνο σε 80.000 από τα περίπου 250.000 παιδιά μεταναστών που ζουν στην Ελλάδα ενώ με τη νέα ρύθμιση ο αριθμός αυτός δεν ξεπερνά τις 15.000

Για τα παιδιά μεταναστών που δεν έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα, ως απαραίτητη και βασική προϋπόθεση για την απόκτηση της ελληνικής ιθαγένειας ορίζεται η επιτυχής εξαετής φοίτηση σε τάξεις ελληνικού σχολείου, κάτι που πρακτικά αφαιρεί το δικαίωμα να κάνουν αίτηση από παιδιά που ήρθαν στην Ελλάδα σε μεγαλύτερη ηλικία και δεν έχουν προλάβει να ολοκληρώσουν έξι τάξεις. (σ.σ. Το αρχικό σχέδιο νόμου προέβλεπε τριετή φοίτηση).

Επίσης, μετά τη διαβούλευση προστίθεται πρόβλεψη για καταβολή παραβόλου 100 ευρώ όταν υποβάλλεται η δήλωση για την απόκτηση της ελληνικής ιθαγένειας από παιδιά μεταναστών.

ΟΡΥΧΕΙΟ ΠΡΟΣΗΛΙΟΥ: Η ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ

Στη συνεδρίαση, στις 20 Ιανουαρίου 2010, η Νομαρχιακή Επιτροπή γνωμοδότησε θετικά για την έγκριση των Περιβαλλοντικών όρων της «Παράκαμψης του δρόμου Προσήλιο – Τρανόβαλτο» στη θέση του ορυχείου Προσηλίου.

Η απόφαση αυτή της Ν.Ε. νομιμοποιεί εκ των υστέρων την παρανομία της εταιρείας Μ.Ε.Τ.Ε. ΑΕ η οποία αφού κατέστρεψε αυθαίρετα και παράνομα την επαρχιακή οδό Προσηλίου – Τρνοβάλτου, ως «κράτος» χωρίς καμία άδεια, αποφάσισε και κατασκεύασε παράκαμψη, χωρίς να ζητήσει την έγκριση από τα αρμόδια όργανα της πολιτείας.

Η κατασκευή δρόμων είναι αντικείμενο του κράτους το οποίο με τις υπηρεσίες του επιβλέπει την υλοποίηση (σχεδιασμό, κατασκευή, επίβλεψη, έλεγχο τηρήσεως των προϋποθέσεων του νόμου).

Στην περίπτωση του επαρχιακού δρόμου Προσηλίου – Τρανοβάλτου δεν τηρήθηκε καμία από τις παραπάνω προϋποθέσεις και μετά την αυθαίρετη κατασκευή της παράκαμψης από την εταιρεία, ζητά η ίδια τώρα την περιβαλλοντική αδειοδότηση του έργου.

Το έργο που έγινε χωρίς κανέναν σχεδιασμό και χωρίς καμία επίβλεψη, έχει ήδη παρουσιάσει προβλήματα (κατολισθήσεις) και είναι επικίνδυνο για τους διερχόμενους κατοίκους της περιοχής.

Η ίδια εταιρεία συνεχίζει να προβαίνει σε παράνομες ενέργειες, σε όλες της φάσεις εξόρυξης στο ορυχείο, αδιαφορώντας για τις βλάβες που προκαλεί στην περιοχή και αψηφώντας τους νόμους της πολιτείας. Χαρακτηριστικά δεν τηρεί τους περιβαλλοντικούς όρους των εγκεκριμένων ΜΠΕ (άναρχη και επικίνδυνη για τους κατοίκους και τους εργαζόμενους ανάπτυξη του ορυχείου), που αποδεικνύεται από τα επανειλημμένα πρόστιμα που της επιβάλει η αρμόδια υπηρεσία της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Κοζάνης.

Παρόλα αυτά όμως η Νομαρχιακή Επιτροπή γνωμοδότησε θετικά για τους περιβαλλοντικούς όρους, που εκ των υστέρων έρχεται η εταιρεία να υποβάλλει για να νομιμοποιήσει το έργο.

Οι κάτοικοι της περιοχής ανησυχούν γιατί βλέπουν ότι αργά ή γρήγορα η εταιρεία θα ζητήσει να χαρακτηριστεί η «παράκαμψη» επαρχιακή οδός και έτσι που φαίνεται η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση θα το εγκρίνει.

Γιαυτό ζητούμε από τον κύριο Περιφερειάρχη:

- Να μην υποκύψει στα τετελεσμένα της εταιρείας σε βάρος των θεσμών, των πολιτών και του περιβάλλοντος.

- Να ακυρώσει την παράνομη γνωμοδότηση της Νομαρχιακής Επιτροπής προς αποκατάσταση της νομιμότητας.

- Να μην εγκρίνει τους Περιβαλλοντικούς Όρους, που εκ των υστέρων έρχονται να νομιμοποιήσουν τις αυθαιρεσίες της εταιρείας.

- Να υποχρεώσει την εταιρεία να υποβάλει νέα Μελέτη για την αποκατάσταση του επαρχιακού δρόμου στην παλιά του χάραξη, μια και η εξόρυξη στο συγκεκριμένο κομμάτι έχει ήδη τελειώσει.

- Να διατάξει την αποβολή της εταιρείας από το συγκεκριμένο ορυχείο, αν η εταιρεία συνεχίσει να αδιαφορεί για τους νόμους της πολιτείας και την υγεία και ασφάλεια των κατοίκων.

- Να δεχτεί σε ακρόαση την Επιτροπή Αγώνα, όπως ζητήθηκε με έγγραφο, για ενημέρωση, πριν την οποιαδήποτε απόφαση για έγκριση ή μη της Μελέτης Περιβαλλοντικών Όρων.

Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ
Πηγή http://delinogr.blogspot.com

Περιβαλλοντικός Σύλλογος «Ο Σκαντζόχοιρος»

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Η εταιρεία ΜΕΤΕ ΑΕ έχει ξεκινήσει τις εργασίες εξόρυξης λιγνίτη στην περιοχή ‘Γιουρούκι» στο Δ.Δ. Αχλάδας. Σύμφωνα με τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων η μεταφορά του λιγνίτη προβλέπεται να γίνει από το υφιστάμενο οδικό δίκτυο. Το τελευταίο διάστημα η εταιρεία προέβει στην αγορά και ενοικίαση εκτάσεων στο Δ.Δ. Μελίτης από ιδιώτες. Σκοπός της είναι η δημιουργία νέου δρόμου που μειώνει κατά πολύ την απόσταση μεταφοράς του λιγνίτη στον ΑΗΣ Μελίτης. Είναι φανερό ότι η Εταιρεία από την πλευράς της να επιδιώκει τη μείωση των δαπανών μεταφοράς για να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της. Από τη δική τους πλευρά οι ιδιώτες πωλητές των εκτάσεων έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν την περιουσία τους για να μεγιστοποιήσουν το δικό τους όφελος. Όμως δεν μπορεί να έχει κανείς την απαίτηση από τις τοπικές αρχές να συνδράμουν με τις αποφάσεις τους στη διευκόλυνση της Εταιρείας, ακυρώνοντας τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, που σκοπός της είναι και η προστασία των κατοίκων της περιοχής.
Το κύριο επιχείρημα που προβάλλεται για τη διάνοιξη του νέου δρόμου είναι ότι η μεταφορά του λιγνίτη από τον υφιστάμενο δρόμο είναι εξαιρετικά επικίνδυνη για τους κατοίκους Αχλάδας και Σκοπού. Πάρα πολύ σωστά. Δε νομίζουμε ότι υπάρχει έστω και ένας που να πιστεύει ότι η μεταφορά του λιγνίτη από τον υφιστάμενο δρόμο είναι η σωστή λύση. Σίγουρά πρέπει να βρεθεί άλλος δρόμος αλλά όχι αυτός που επιδιώκει η Εταιρεία. Αν το ενδιαφέρον για την ασφάλεια των κατοίκων της Αχλάδας και του Σκοπού είναι ειλικρινές τότε θα έπρεπε να εκδηλωθεί εδώ και χρόνια και να είχε ζητηθεί από τους αρμόδιους φορείς να υποδείξουν το νέο δρόμο και όχι η Εταιρεία να προσπαθεί να τους φέρει προ τετελεσμένων γεγονότων. Η πρακτική αυτή της εταιρείας έχει καταγγελθεί και στην περιοχή του Προσήλιου. Επίσης με κάποιο ανεξήγητό τρόπο επιχειρείται να περάσει η άποψη ότι η διάνοιξη του δρόμου θα σημάνει θέσεις εργασίας για το Δ.Δ. Μελίτης. Πως θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας από την αλλαγή του δρόμου μεταφοράς του λιγνίτη, είναι κάτι που δεν μπορεί να απαντηθεί.
Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι οι εταιρείες εξόρυξης λιγνίτη ΜΕΤΕ και Λιγνιτωρυχεία Αχλάδας δραστηριοποιούνται στην περιοχή επειδή ο λιγνίτης βρίσκεται εκεί και για κανένα άλλο λόγο. Δεν είναι δηλαδή εταιρείες που θα μπορούσαν να έχουν τις δραστηριότητες τους σε όποιο μέρος θα ήθελαν και άρα μας έκαναν τη τιμή να μας επιλέξουν. Επιπλέον οι συμβάσεις τους με την πολιτεία και τη δημόσια ΔΕΗ τους επιτρέπουν να λειτουργούν σε ένα άκρως ευνοϊκό για αυτές οικονομικό περιβάλλον. Έχουν λοιπόν ανάγκη και τον τόπο και τους ανθρώπους του και έχουν τουλάχιστον την ηθική υποχρέωση να προσλαμβάνουν τους εργαζόμενους από τις τοπικές κοινωνίες, ως σύγχρονές, κοινωνικά υπεύθυνες εταιρείες. Συνεπώς, όσοι εκχώρησαν τις περιουσίες τους στις εταιρείες ή όσοι εργάζονται σε αυτές ή όσοι συνεργάζονται με αυτές δεν πρέπει να αισθάνονται υποχρεωμένοι απέναντι τους. Το καλό είναι ότι τα τελευταία χρόνια οι εταιρείες είναι εύρωστες οικονομικά και μπορούν να αποδίδουν στους εργαζόμενους και στην πολιτεία τις υποχρεώσεις τους.
Εκτός όμως από τη τήρηση της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων υπάρχουν και άλλοι λόγοι για την αποτροπή της δημιουργίας αυτού του δρόμου. Συγκεκριμένα:
Ο δρόμος που επιδιώκει η Εταιρεία περνάει δίπλα από την εκκλησία του Αγίου Γεωργίου. Δυστυχώς η οικονομία του Δ.Δ. Μελίτης είναι επικεντρωμένη σχεδόν αποκλειστικά στον ΑΗΣ Μελίτης και στα ορυχεία, κάτι που μελλοντικά θα αποδειχθεί καταστρεπτικό. Σε αυτή τη μορφή μονοδιάστατης οικονομικής ανάπτυξης, η εκκλησία του Αγίου Γεωργίου αποτελεί μέρος μιας συμπληρωματικής πρότασης ανάπτυξης. Χάρη σε αυτή την εκκλησία, πιστοί από άλλα μέρη έρχονται για επίσκεψη ή ακόμα και για να τελέσουν κάποιο μυστήριο π.χ. βάπτισή, αναπτύσσοντας έτσι τον προσκυνηματικό τουρισμό. Πρέπει λοιπόν οι τοπικές αρχές να προσπαθήσουν να αναδείξουν ακόμα περισσότερο την περιοχή και να μην επιτρέψουν να γίνει μέρος του εργοταξίου.
Ο τοπικός ΤΟΕΒ έχει επίσης ισχυρές αντιρρήσεις. Πιστεύει ότι η κατασκευή και λειτουργία του συγκεκριμένου δρόμου θα προκαλέσει σοβαρότατες ζημίες στο δίκτυο του. Επίσης οι καλλιεργητές-μέλη του και οι περιουσίες τους θα κινδυνεύουν από την κυκλοφορία μεγάλου αριθμού φορτηγών στην περιοχή.
Μετά την ολοκλήρωση του φράγματος Παπαδιάς, υπάρχει ανησυχία για τον αν μπορεί η υφιστάμενη κοίτη του ποταμού να αντέξει σε περίπτωση υπερχείλισης ή ατυχήματος. Δημιουργώντας γέφυρά με σωλήνες εντός της κοίτης του ποταμού η ανησυχία μεγεθύνεται.
Για όλους όσους θα κληθούν να αντιμετωπίσουν το ζήτημα αυτό υπάρχει ένα ισχυρό παράδειγμα αποφυγής: Αυτό της Αχλάδας. Σήμερα η Αχλάδα, δυστυχώς για όλους μας, κινδυνεύει να καταντήσει χωριό «ζόμπι». Δηλαδή ούτε νεκρό, ούτε ζωντανό. Εδώ και καιρό αιωρείται η μετεγκαταστασή της αλλά συγκεκριμένο σχέδιο δεν έχει κατατεθεί. Για την κατάσταση που επικρατεί έχουν γίνει αμέτρητές λαϊκές συνελεύσεις, Δημοτικά και Νομαρχιακά συμβούλια αλλά το μόνο εμφανές αποτέλεσμα είναι η ερημωσή της και η απόγνωση αυτών που έχουν μείνει. Οι αρμόδιοι λοιπόν πρέπει να συνδράμουν ώστε να μην επιβεβαιωθεί η παροιμία που λέει ότι «όταν η αρκούδα χορεύει στο σπίτι του γείτονα, θα έρθει και στο δικό σου, είτε για καλό είτε για κακό».
ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

πηγή ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Τα λιγνιτωρυχεία της Βεύης και το μέλλον τους ήταν το θέμα του υπομνήματος που κατέθεσε η συντονιστική επιτροπή αγώνα Βεύης στην Υπουργό Περιβάλλοντος


Τα λιγνιτωρυχεία της Βεύης και το μέλλον τους ήταν το θέμα του υπομνήματος που κατέθεσε η συντονιστική επιτροπή αγώνα Βεύης στην Υπουργό Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη, υπογραμμίζοντας τα προβλήματα που δημιουργούνται στο περιβάλλον, αλλά και στην υγεία των κατοίκων από την αυτανάφλεξη του λιγνίτη, απ’ όπου απελευθερώνεται επιβλαβές μονοξείδιο του άνθρακα. Σε σύσκεψη, όπου παραβρέθηκαν οι βουλευτές του Νομού, ο Δήμαρχος Μελίτης και πλήθος κόσμου της περιοχής, συζητήθηκαν τα προβλήματα που δημιουργούνται από την μη λειτουργία των ορυχείων, καθώς και η αναγκαιότητα επαναλειτουργίας των ορυχείων, τόσο για την εύρυθμη λειτουργία των Ατμοηλεκτρικών σταθμών της περιοχής όσο και για την καταπολέμηση εν μέρει της ανεργίας, με την πρόσληψη εργατικού δυναμικού από την περιοχή.
http://papagr.blogspot.com

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου 2010

ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ



Καρναβαλιστές κυρίως νεαρής ηλικίας κατέκλυσαν το πεζόδρομο της Φλώρινας όπου σκόρπισαν το κέφι και τη χαρά . Στο κλίμα και οι καφετέριες του πεζοδρόμου που ήταν ασφυκτικά γεμάτες, με το προσωπικό τους ντυμένο καρναβάλια άλλα την παράσταση κλέβουν με εξέχουσες και άκρως αισθησιακές καρναβαλίστικες φορεσιές το γυναικείο προσωπικό τους.

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ


Η Τσικνοπέμπτη, είναι ένα έθιμο στην Ελλάδα την περίοδο του καρνάβαλου το οποίο έχει τις ρίζες του βαθιά μέσα στους αιώνες.
Για την ορθόδοξη παράδοση, οι νηστείες της Τετάρτης και της Παρασκευής είναι σημαντικές, οπότε η Πέμπτη θεωρούνταν η καταλληλότερη μέρα για κραιπάλες.
Ονομάζεται τσικνοπέμπτη γιατί την ημέρα αυτή το δείπνο αποτελείται από κρέας ψημένο στα κάρβουνα ή τηγανισμένο, δυο τρόποι μαγειρέματος που βγάζουν έντονη τσίκνα. Στις μέρες μας η Τσικνοπέμπτη θεωρείται η αρχή της αποκριάς.
Κατά την πρώτη εβδομάδα του Τριωδίου, επιτρέπεται η κατανάλωση κρέατος όλη την εβδομάδα, ακόμα και την Τετάρτη και την Παρασκευή.
Οι διάφοροι τρόποι ετοιμασίας των πιάτων με κρέας είναι τόσο ποικίλοι όσο και οι τοπικές παραδόσεις. Μαζί με αυτά, υπάρχει και η παράδοση του μασκαρέματος. Αυτή προέρχεται από την ειδωλολατρική παράδοση του μασκαρέματος για να διώξουν τα κακά πνεύματα του χειμώνα και να εξασφαλίσουν μια επιτυχημένη ανοιξιάτικη σοδειά από την σπορά του φθινοπώρου.
Η Τσικνοπέμπτη σε διάφορα μέρη της Ελλάδας
Πέρα από το ψήσιμο του κρέατος, κάθε τόπος έχει τα δικά του έθιμα για τον εορτασμό της Τσικνοπέμπτης.
Έτσι λοιπόν στην περιοχή της Φλώρινας το περίφημο «τσίκνισμα» πραγματοποιούνταν μέσα από την τσίκνα που αναδύονταν από το κρέας συνήθως γουρουνιού σε διάφορες υπαίθριους πλίθινους φούρνους η σόμπες της εποχής (Το να κάψει μια νοικοκυρά το φαγητό εκείνη την εποχή ήταν μεγάλη πολυτέλεια). Σήμερα το τσίκνισμα γίνεται σε ψησταριά , σε σχάρα σε τζάκι σε εξωτερικούς χώρους με κρέας συνήθως έτοιμο από κρεοπωλείο όπως σουβλάκια,χωριάτικα λουκάνικα,παϊδάκια,μπριζόλες και κεμπάπια πλαισιωμένα από διάφορες ντόπιες σαλάτες και άφθονο τσίπουρο της περιοχής ειδάλλως η εύκολη λύση που την εφαρμόζει η νεολαία το έτοιμο σκηνικό σε ταβέρνες του Νομού.

Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου 2010

ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΕ Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΣΤΙΣ 02/02/2010 ΣΤΗΝ ΠΡΕΣΠΑ

Με την Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, κ. Τίνα Μπιρμπίλη, συναντήθηκε την Τρίτη 02 Φεβρουαρίου 2010, ο Νομάρχης Φλώρινας, κ. Γιάννης Βοσκόπουλος. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις Πρέσπες, στο πλαίσιο της συνάντησης που είχε η κ. Υπουργός με τους ομολόγους της από την Αλβανία και τη FYROM για την υπογραφή συμφωνίας, για την προστασία του Πάρκου των Πρεσπών.

Δεν υπάρχει «σάλιο» , αλλά η κυβέρνηση πετά VIP με …6.000 ευρώ την ώρα


Την ώρα που τα κυβερνητικά στελέχη φωνάζουν πως δεν υπάρχει «σάλιο» ή « τα ταμεία είναι άδεια», κάποιοι ξέχασαν, γράφει το «Ποντίκι», να βάλουν φρένο στις πτήσεις των VIP αεροσκαφών που στοίχισαν μέχρι σήμερα (στις 100 πρώτες ημέρες του ΠαΣοΚ) στο ελληνικό κράτος ….1.100.000 ευρώ!!

Το παράδοξο μιας κυβέρνησης που θέλει να περικόψει τα έξοδα του κράτους, αλλά παρόλα αυτά συνεχίζει να πετάει με 6.000 ευρώ την ώρα με κυβερνητικά αεροσκάφη.

Το εντυπωσιακό είναι ότι οι περισσότεροι προορισμοί στους οποίους ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί του χρησιμοποίησαν τα κυβερνητικά αεροσκάφη έχουν απευθείας αεροπορική σύνδεση με πάνω από μια αεροπορική εταιρεία. Το δε κόστος όλων των προορισμών δεν ξεπερνά σε καμιά περίπτωση τα …300 ευρώ ανά εισιτήριο.

Όταν λοιπόν στέλνεις μήνυμα «βουλιάζουμε» και βλέπεις ως σωσίβιο ακόμη και το τελευταίο επίδομα του δημοσίου υπαλλήλου (ή την άδεια τσέπη κάθε ιδιωτικού υπαλλήλου), δεν είναι και τόσο κακό να κόψεις καμιά ώρα πτήσης από τα VIP αεροσκάφη και να ταξιδέψεις με αεροπλανάκι της γραμμής.

Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρω ότι έστω και ετεροχρονισμένα δίδεται και μια απάντηση σε παλαιότερο άρθρο μου-ερώτηση (μέσω χθεσινού δημοσιεύματος του Βήματος που όμως….πηγάζει απευθείας από το Μαξίμου), ότι το κόστος του πολύωρου ταξιδιού του κ. Γ. Παπανδρέου στον Άγιο Δομίνικο με την «ναυαρχίδα» των κυβερνητικών VΙΡ αεροσκαφών, το αμερικανικής κατασκευής Gulfstream (με ΩΡΙΑΙΟ κόστος πτήσης 5.811,20 ευρώ), υπό την ιδιότητα του…..προέδρου της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, βάρυνε…… τον κρατικό μας προϋπολογισμό !
Τα …πάθη του κ. Γ. Παπανδρέου, βλέπετε, τα πληρώνουμε πανάκριβα. Όμως για να θυμηθώ και λίγο τον Άγγλο Ποιητή Alfred Tennyson «Η επιτυχία ενός ανθρώπου στη ζωή δεν έχει να κάνει με την απουσία παθών, αλλά με την κυριαρχία του σ’ αυτά».

Αυτή την κυριαρχία, καθώς φαίνεται , επί των παθών του ο κ. Γ. Παπανδρέου …την αγνοεί! Έχει πάθη που τον κατακυριεύουν και τον κυριαρχούν. Ακόμα και αυτό της σωματικής άσκησης και του …γυμναστηρίου.

Να φανταστείτε ότι την ώρα που ο Βούλγαρος Πρωθυπουργός έκανε «επέμβαση» στον Προμαχώνα παρεμβαίνοντας για πολλούς στα εσωτερικά μας θέματα, ο κ. Γ. Παπανδρέου βρισκόταν σε …γυμναστήριο των Βορείων Προαστίων!!!

ΜΝΗΣΤΗΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ



Συμφώνα με ασφαλής πληροφορίες το ενδιαφέρον για το διευρυμένο δήμο της Φλώρινας εφόσον εφαρμοστεί το σχέδιο «Καλλικράτης» εξέφρασε ο νυν αντινομάρχης ΧΡΗΣΤΟΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ σε στενό πολίτικο του περιβάλλον.

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου 2010

ΚΑΙ ΑΛΑΞΑΜΕ ΚΑΙ ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΜΕ !!!




Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΥΙΟΘΕΤΕΙ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

Σε δραματικό ύφος ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου εξήγγειλε το έκτακτο πακέτο μέτρων για να σωθεί η οικονομία και να στηριχτεί από τις Βρυξέλλες. Τα κύρια σημεία των πρωθυπουργικών εξαγγελιών είναι η αύξηση των ορίων ηλικίας, το πάγωμα όλων των μισθών στον Δημόσιο και ευρύτερο Δημόσιο Τομέα, το πάγωμα των προσλήψεων, οι συγχωνεύσεις Οργανισμών στο δημόσιο και η πρόσθετη φορολόγηση των καυσίμων.

Το σημαντικό είναι ότι από όλα αυτά, μόνο το τελευταίο μέτρο -έξτρα φορολόγηση καυσίμων- θα αποδώσει μέσα στο 2010, ενώ όλα τα υπόλοιπα από το 2011 και μετά! συνεπώς δεν αποκλείεται οι σημερινές εξαγγελίες (με τις οποίες πήγε στις εκλογές του Οκτωβρίου ο Κώστας Καραμανλής και συνετρίβη) να μην είναι οι τελευταίες…

********

Πάγωμα μισθών για όλους τους δημόσιους υπαλλήλους και αύξηση του φόρου στα καύσιμα ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός, με δηλώσεις του προς τον ελληνικό λαό. Προανήγγειλε αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης. «Ήρθε η ώρα να πάρουμε γενναίες αποφάσεις και στην Ελλάδα», είπε, υπογραμμίζοντας ότι ζούμε μία κρίση χωρίς προηγούμενο για τα δεδομένα της μεταπολίτευσης και οφείλουμε να δράσουμε άμεσα και αποφασιστικά. Δεσμεύτηκε για ελαφρύνσεις στα χαμηλά και μεσαία εισοδήματα, μέσω του νέου φορολογικού συστήματος.
Με τη φράση “είναι εθνικό μας χρέος να ακυρώσουμε τις πράξεις που θα σπρώξουν τη χώρα στον γκρεμό” ο πρωθυπουργός προχώρησε στην ανακοίνωση των πρόσθετων μέτρων που αποσκοπούν στην άμεση μείωση του δημοσιονομικού ελλείμματος:
• Έκανε γνωστό ότι στο φορολογικό νομοσχέδιο το οποίο θα ανακοινωθεί την επόμενη εβδομάδα, θα συμπεριληφθεί διάταξη για την αύξηση του ειδικού φόρου στα καύσιμα προκειμένου να υπάρξει “άμεση απόδοση στο σκέλος των εσόδων από το 2010”
• Ζητώντας από τους δημοσίους υπαλλήλους “να συνεισφέρουν στη δύσκολη σημερινή συγκυρία” αποφάσισε το καθολικό πάγωμα των μισθών για το 2010 και υποστήριξε ότι “δεν θα δοθούν αυξήσεις πέραν της ωρίμανσης”. Επίσης, ανακοίνωσε την περικοπή των επιδομάτων κατά 10% “λαμβάνοντας μέριμνα προκειμένου να προστατευτούν τα εισοδήματα των χαμηλόμισθων”. Επίσης, ο Γιώργος Παπανδρέου προανήγγειλε άμεση έναρξη του διαλόγου με την ΑΔΕΔΥ για το νέο μισθολόγιο. Υποστηρίζοντας ότι ήρθε η ώρα να ληφθούν γενναίες αποφάσεις ο πρωθυπουργός προανήγγειλε και αύξηση των ορίων ηλικίας.
• Ο πρωθυπουργός έκανε γνωστό ότι οι βασικές πτυχές του νέου φορολογικού νομοσχεδίου, θα ανακοινωθούν την επόμενη εβδομάδα. Σε αυτό θα περιληφθούν τα ακόλουθα μέτρα:
* *Αύξηση στη φορολόγηση των επιχειρηματικών κερδών τα οποία δεν επανεπενδύονται. “Τα μερίσματα θα φορολογούνται με τον ίδιο τρόπο όπως και οι αποδοχές των εργαζομένων” είπε ο Γιώργος Παπανδρέου.
* *Αύξηση στη φορολόγηση των υπεράκτιων εταιρειών.
* *Διασταύρωση των εισοδημάτων με τα περιουσιακά στοιχεία των φορολογουμένων προκειμένου να περιοριστεί η φοροδιαφυγή.
“Οι έχοντες και κατέχοντες θα κληθούν να συμβάλλουν περισσότερο στα φορολογικά έσοδα” είπε ο Γιώργος Παπανδρέου “δείχνοντας” στη νέα κλίμακα που θα ενσωματωθεί στο φορολογικό νομοσχέδιο. Ταυτόχρονα, έκανε λόγο για ελάφρυνση των μεσαίων και χαμηλών εισοδημάτων.
Ο πρωθυπουργός τόνισε ότι η χώρα βρίσκεται στο επίκεντρο ενός ευρύτερου κερδοσκοπικού παιχνιδιού, με στόχο το ευρώ. Όπως είπε, λόγω των καταστροφικών επιλογών του παρελθόντος η Ελλάδα αντιμετωπίζεται ως ο αδύναμος κρίκος, με αποτέλεσμα οι όροι του δανεισμού να γίνονται κάθε μέρα επαχθέστεροι, να απειλούν να πνίξουν κάθε προσπάθεια δίκαιων αλλαγών και να τινάξουν στον αέρα τις θυσίες των Ελλήνων. Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να λάβει όλα τα μέτρα για να αποφύγει αυτόν τον κίνδυνο, υπογράμμισε, προσθέτοντας ότι έχει δώσει ρητή εντολή για την επιτάχυνση των προσπαθειών.
Από την Ελευθεροτυπία

Δευτέρα, 1 Φεβρουαρίου 2010

ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΠΕΣΟΝΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΙΜΙΩΝ

H.A.F HELLENIC AIR FORCE RF4 AGIO OROS monk WITH GREEK FLAG
">

monk with flag. the monk shakes the flag when pass the planes. ... HELLAS GREECE HAF HELLENIC AIR FORCE RF4 AGIO OROS monk with greek flag.

Δεκατέσσερα χρόνια μετά την τραγική εκείνη ημέρα της πτώσης του στρατιωτικού ελικοπτέρου και οι μνήμες του ιστορικού της κρίσης των Ιμίων που κατέληξε στον άδικο αλλά περήφανο χαμό των αξιωματικών Καραθανάση, Βλαχάκου και Γιαλοψού, στοιχειώνουν ακόμα το μυαλό μας. Ακόμα κι όταν οι αδυσώπητοι ρυθμοί της καθημερινότητας και η επιλεκτική «αμνησία» των μέσων ενημέρωσης παραγκωνίζουν, σχεδόν αποσιωπούν τέτοιες επετείους, πάντοτε θα υπάρχουν γύρω μας, δίπλα μας, άνθρωποι που θα μας τις θυμίζουν γιατί αυτοί συνεχίζουν να μην λησμονούν εκείνα τα γεγονότα, να απορούν για τις εξελίξεις, να πονούν για το τελικό τους αποτέλεσμα.