Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Αγαπητοί συμπατριώτες και συμπατριώτισσες,

Τώρα που έχει καταλαγιάσει ο απόηχος των εκλογών, απευθύνομαι σε όλους εσάς θέλοντας να σας ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου για τη συμπαράστασή σας και τη μεγάλη αποδοχή εκ μέρους σας της υποψηφιότητάς μου.
Η μοναδική στήριξή σας και αυτή τη φόρα με τη ψήφο σας , κατατάσσοντας με μάλιστα στην πρώτη θέση στην προτίμηση των δημοτών στο επίπεδο  περιφέρειας Μελίτης  αποτέλεσε τον κινητήριο μοχλό για την εκλογή μου ως δημοτικός σύμβουλος.
Η ευθύνη μου απέναντι σας , καθώς  απέναντι και σε εσάς   που για τους δικούς σας λόγους εκφραστήκατε   διαφορετικά, είναι μεγάλη.
Σας διαβεβαιώνω θα είμαι δίπλα σας και θα ανταποκριθώ με σεβασμό,  με πολλή δουλειά και πάντα με γνώμονα το γενικό και ευρύτερο συμφέρον.
Όλοι μαζί μπορούμε να φέρουμε την ανάπτυξη,  την πρόοδο και την επίλυση των τόσο σημαντικών προβλημάτων, του τόπου μας.
Τόσο ο συνδυασμός μας με επικεφαλή και πλέον νέο  Δήμαρχο  τον Γιάννη Βοσκοπουλο, όσο και εγώ δώσαμε μια έντιμη και καθαρή μάχη στην βάση της ειλικρινείας και της αλήθειας.

Ξεκινάμε να οικοδομήσουμε από τα θεμέλια ένα νέο θεσμό σ’ ένα εξαιρετικά δυσμενές οικονομικό περιβάλλον.
Από την 1η Ιανουαρίου λοιπόν σηκώνουμε τα μανίκια και πέφτουμε στην δουλειά, ώστε να υλοποιήσουμε όλα εκείνα που υποσχεθήκαμε στους Συνδημότες μας, σεβόμενοι απόλυτα τα χρήματα που καταβάλλουν μέσω των δημοτικών και δημόσιων Φόρων και αναλογιζόμενοι την Παγκόσμια Οικονομική Κρίση και την περικοπή κατά 30% των πόρων, που προορίζονται στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης από το προσεχές έτος 2011.
Είμαστε άνθρωποι με εμπειρία και αγάπη για τον τόπο μας και έχουμε την ευγενή φιλοδοξία να δώσουμε μάχες και να πετύχουμε το καλύτερο.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΔΗΜ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΗΜΒΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: